FASE 1.
Conèixer i analitzar la demanda
|
DATA: Del 16 al
27 de febrer (*)
|
HORES: 12h.
|
|
DESTINATARIS
|
Alumnes,
famílies, tutors, psicopedagoga i alumne en pràctiques.
|
||
OBJECTIUS
|
· Conèixer
les característiques individuals de cada alumne.
· Conèixer
el context familiar de cada alumne.
· Consultar
la informació que tingui la psicopedagoga d’anteriors sessions.
|
||
ACTIVITATS I
CONTINGUTS
|
· Reunions
amb la psicopedagoga per analitzar la informació que hi ha.
· Reunions
amb els pares i/o mestres per conèixer els seus punts de vista.
· Analitzar
la documentació de que disposa la psicopedagoga a l’historial dels alumnes.
· Aprofundiment
de les proves estandarditzades que anem a usar segons la demanda: WISC, TALE,
ELO, McCarthy.
|
||
INSTRUMENTS I
TÈCNIQUES
|
· Historial
de l’alumne, tant del centre psicopedagògic con del centre escolar.
· Reunions
semi-estructurades amb pares i mestres. (Enquesta)
· Proves
estandarditzades citades abans.
|
||
INDICADORS D’AVALUACIÓ
|
· L’entrevista
feta als pares ha servit per conèixer les característiques familiars
· Les
característiques individuals de l’alumne s’han determinat a partir de les
reunions amb els mestres.
· La
documentació de la psicopedagoga ha ajudat a centrar el tema en el context.
· Les
proves estandarditzades avaluen aspectes lingüístics per poder centrar la
demanda en les següents fases.
|
En aquest blog aniré publicant totes les idees, reflexions, comentaris, anècdotes i conclusions que pugui anar traient de les sessions al centre de psicopedagogia on estic fent les pràctiques. Així com també aprofitaré per publicar material que trobi interessant compartir amb vosaltres sobre aquesta àrea.
jueves, 19 de marzo de 2015
FASE 1. PROPOSTA METODOLÒGICA
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario