jueves, 19 de marzo de 2015

FASE 1. PROPOSTA METODOLÒGICA




FASE 1. Conèixer i analitzar la demanda
DATA: Del 16 al 27 de febrer (*)
HORES: 12h.
DESTINATARIS
Alumnes, famílies, tutors, psicopedagoga i alumne en pràctiques.
OBJECTIUS
·    Conèixer les característiques individuals de cada alumne.
·    Conèixer el context familiar de cada alumne.
·    Consultar la informació que tingui la psicopedagoga d’anteriors sessions.
ACTIVITATS I CONTINGUTS
·    Reunions amb la psicopedagoga per analitzar la informació que hi ha.
·    Reunions amb els pares i/o mestres per conèixer els seus punts de vista.
·    Analitzar la documentació de que disposa la psicopedagoga a l’historial dels alumnes.
·    Aprofundiment de les proves estandarditzades que anem a usar segons la demanda: WISC, TALE, ELO, McCarthy.
INSTRUMENTS I TÈCNIQUES
·    Historial de l’alumne, tant del centre psicopedagògic con del centre escolar.
·    Reunions semi-estructurades amb pares i mestres. (Enquesta)
·    Proves estandarditzades citades abans.
INDICADORS D’AVALUACIÓ
·  L’entrevista feta als pares ha servit per conèixer les característiques familiars
· Les característiques individuals de l’alumne s’han determinat a partir de les reunions amb els mestres.
·    La documentació de la psicopedagoga ha ajudat a centrar el tema en el context.
·    Les proves estandarditzades avaluen aspectes lingüístics per poder centrar la demanda en les següents fases.


No hay comentarios:

Publicar un comentario