lunes, 23 de marzo de 2015

SEGONA SESSIÓ


Al llarg d’aquesta sessió, vaig seguir mirant la documentació de la psicopedagoga i analitzar la prova del WISC, doncs serà la primera que tinc marcat per passar-li al alumne 1, el qual segons el que he pogut llegir, està cursant 2n de primària, i presenta un trastorn del llenguatge, retràs simple del llenguatge, mostra incapacitat tant per a comprendre com per expressar-se a nivell escrit i oral degut a una pobra fluïdesa lèxica. A més se li ha observat dificultats en la concordança del gènere i nombre i estructuració lògica de les frases. Aquesta dificultat li dificulta el seguiment ordinari de les classes. Acudeix al centre des d’aquest curs, doncs la tutora de l’escola ho va recomanar arrel de derivar-lo a la psicopedagoga del centre educatiu.

Entre la psicopedagoga i jo vàrem decidir en passar-li el WISC, doncs ella encara no li l’havia passat, estava treballant amb ell una sessió setmanal fent ús dels seus deures per tal que vinguera motivat al centre; i mentrestant, anava veient les seues dificultats per poder fer el PI. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario