lunes, 23 de marzo de 2015

QUARTA SESSIÓ


Portava un parell de sessions mirant el WISC, i el que més em preocupava era el moment de passar-lo al alumne... com podia fer per organitzar-me? Com posava el cronòmetre en marxa sense que el nen ho mirara? Com anotava, a la vegada que llegia i escoltava? Quines directrius havia de donar, seguint el manual?... possiblement eres preocupacions de principiant, però m’angoixaven una mica, ja que la meua intenció era passar la prova a l’alumne 1 de la millor manera possible i estant atenta al seu estat emocional, per tal de extreure la major informació possible.

Aquests interrogants li’ls vaig consultar a la meua tutora, per veure quines estratègies usava ella a l’hora de passar un WISC. I la veritat es que em vaig tranquil·litzar, doncs em va dir que tampoc feia falta amagar del tot el cronòmetre, simplement dir-li a l’alumne “he de contar el temps, però tranquil que no hi ha cap pressa”, per exemple. De tota manera, la prova no la passaria en una sola sessió, i per tant, vaig decidir mirar-me be els primers tests per tal d’estar més tranquil·la... en compte de voler avarcar tota la prova. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario