FASE 2. Primers acords amb el psicopedagog sobre el problema plantejat i
l’actuació a seguir
|
DATA: Del 2 al 6 de març
|
HORES: 6 h.
|
|
DESTINATARIS
|
Psicopedagog
del centre i alumna de pràctiques.
|
||
OBJECTIUS
|
· Compartir
i seleccionar la informació o dades més rellevants segons la demanda
· Concretar
uns primers objectius a partir de les idees que hem recollit.
· Determinar
la mancança d’alguna informació.
|
||
ACTIVITATS I
CONTINGUTS
|
· Sessions
de reflexió amb la psicopedagoga
· Anàlisi
de documentació i confrontació d’idees i propostes.
|
||
INSTRUMENTS
TÈCNIQUES
|
·
Graella per recollir les dades (anecdotari,
qüestionari, diari...)
|
||
INDICADORS
D’AVALUACIÓ
|
· Sabem
el nivell actual de competència curricular.
· Tenim
tota la informació que necessitem per poder elaborar el pla d’actuació:
personal, contextual, escolar, social, familiar, curricular.
|
En aquest blog aniré publicant totes les idees, reflexions, comentaris, anècdotes i conclusions que pugui anar traient de les sessions al centre de psicopedagogia on estic fent les pràctiques. Així com també aprofitaré per publicar material que trobi interessant compartir amb vosaltres sobre aquesta àrea.
sábado, 18 de abril de 2015
FASE 2. PROPOSTA METODOLÒGICA
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario