Quasi apunt de finalitzar el període del primer pràcticum, ja que en aquestes festes de Nadal no podré assistir al centre degut a que no estarà obert...i arrel de l'elaboració del pla d'actuació de la pac 3, he parlat ja amb la psicopedagoga sobre l'organització del segon pràcticum a partir febrer.
La conversa va ser molt fluïda, doncs ja sabiem les dos que anàvem a seguir a partir de l'any venint.

Li vaig comentar les meues inquietuds sobre quins problemes m'agradaria fer la intervenció, per veure el seu punt de vista i de quina manera ho faríem. En principi la idea de fer una intervenció en alumnes que mostrin dificultats en l'àmbit lingüístic, li va semblar interessant, ja que com he pogut observar en estos mesos, són bastants; i per tant puc abordar la intervenció en varis casos de distintes àrees dins la lingüística: expressió, comprensió, oral, escrit, primària, secundaria...
A partir d'ahí, ella m'explicarà una mica els casos a treballar i buscarà el consentiment dels pares i alumnes per tal de poder estar jo amb ells intervenint i passant primer algunes proves... en definitiva, implementant totes les fases (possibles) d'una intervenció psicopedagògica.
No hay comentarios:
Publicar un comentario