sábado, 9 de mayo de 2015

FASE 5. PROPOSTA METODOLÒGICA

FASE 5. Participar i col·laborar en el desenvolupament del pla
DATA: Del 30 de març al 8 de maig
HORES: 30h
DESTINATARIS
Alumnes, famílies, tutors, psicopedagoga i alumne en pràctiques.
OBJECTIUS
·    Implementar el pla d’actuació.
·    Treballar amb els alumnes al llarg de les sessions establertes.
·    Elaborar materials segons les seues necessitats i evolució.
·    Informar als pares del procés, segons el calendari.
·    Mantenir comunicació i coordinació per part de tots els agents.
ACTIVITATS I CONTINGUTS
·    Treball setmanal envers a les seues dificultats individuals.
·    Aprofitament del seu temari per treballar temes lingüístics, per tal que sigui més significatiu l’aprenentatge.
·    Xicotetes xarrades informals/setmanals, si cal, amb les famílies d’algun aspecte puntual que pugui endreçar la sessió.
·    Reunions amb els mestres de l’escola per veure la continuïtat del treball i l’evolució.
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
·    Material manipulatiu, visual i informàtic per tractar alguns dificultat lingüística dels alumnes.
·    Manuals de les proves estandaritzades, on hi ha propostes d’activitats específiques.
·    Material que hi ha al propi centre sobre l’àrea lingüística, o que es pugui cercar per la xarxa.
·    Diari o anecdotari de les sessions per a futures sessions i reunions de coordinació.
INDICADORS D’AVALUACIÓ
·    L’alumne segueix les activitats proposades de manera fluida.
·    L’alumne mostra predisposició per fer les tasques.
·    L’anecdotari ajuda a ajustar les activitats futures, tenint l’estat d’ànim de l’alumne, preferències, motivació...
·    Les activitats preestablertes als manuals s’ajusten a les necessitats dels alumnes.
·    Els materials elaborats s’ajusten als objectius individuals.
·    Es segueix el calendari de reunions amb els diferents agents implicats.

No hay comentarios:

Publicar un comentario