sábado, 9 de mayo de 2015

PLA ACTUACIÓ ALU.2

En aquesta entrada, exposaré els resultats i les actuacions de l'alumne 2 de les proves TALE i ELO, recordem que aquest alumne és de 3r de primària i mostrava algun trastorns d'articulació, dislàlia i dificultats en la construcció lògica de frases.

RESULTATS DEL TALE


Nivell
Errades
Lletres
IV  2/4
Vacil·lació (1/3)
Substitució (1/5)

Síl·labes

I
28/3
Vacil·lació (10/1)
Rectificació  (5/0)
Rotació (8/1) *travades
Omissió  (5/0)

Paraules

II
62/11
Vacil·lacions (27/4)
Rectificació (10/1)
Substitució  de paraules (7/2) *s’inventa les paraules
 Rotació (18/0)

Text

II
21/5
Vacil·lació (8/2)
Rectificació (4/1)
Substitució paraula (5/0)
Omissió paraula (3/0) *article
Comprensió Lectora
II
3 i mig /8


Grafisme

Tipus C
Per la edat que té mostra una lletra adequada segons el tamany, forma i traç.
II
1/6
Línies anòmales (1/2)
Ortografia copia
IV
2/2
Rotació (1/0)
Omissió (1/1)
Ortografia Natural
Dictat
II
7/4
Rotació (4/0)
Substitucions (1/2)
Omissió (2/1)
Ortografia arbitrària
Dictat
II
8/8
Accentuació (3/2)
Consonants (5/6)

Sintaxis
II
4/2
Enumeració de paraules
Incoherència
Enumeració perseverativa 
Contingut expressiu
II
6/7
Absència d’adverbis
No s’observen frases de causa - conseqüència.

RESULTATS DEL ELO


Puntuació Directa
Puntuació Centil
Interpretació Nivell
Errades
Discriminació auditiva
8
80%
Alt
Confon la P amb la B
Aspectes fonològics
40
88%
Alt
Confon la L amb la R
Dificultat en paraules llargues / síl·labes complexes
Aspectes sintàctics
21
70%
Mig alt
En les frases, s’oblida del final de les més llargues. Elabora frases curtes  i simples. En accions quasi sempre utilitza el mateix verb, esquemàtic.
Aspectes semàntics
11
3,6%
Molt baix
Mostra dificultat en les definicions de les paraules. Vocabulari pobre. No utilitza connectors per unir frases.
Desenvolupament global
100
69,75%
Mig alt

INTERPRETACIÓ I ACTUACIONS

TALE
ELO
Errades més freqüents
Ø   Rotació
Ø  Vacil·lació
Ø  Rectificació


Punt fort a destacar
v  Comprensió  escrita
v  Comprensió oral

Punt feble
o   Expressió escrita
o   Expressió oral


Punts a treballar
ü  Concentració i atenció
ü  Vocabulari
ü  Coherència escrita i oral
ü  Síl·labes travades i mixtes.

Errades a destacar
Ø  Confon la P amb la B, la L amb la R
Ø  Dificultats en la memòria a curt termini
Ø  Vocabulari simple
Ø  Construcció de frases simples
Ø  Dificultat per a definir paraules
Punts forts a destacar
v  Bona articulació dels fonemes
v  Bon nivell auditiu
v  Comprensió oral
Punts febles
o   Vocabulari
o   Substitució
o   Construcció de frases simples
o   Utilització de connectors
Punts a treballar
ü  Ampliació de vocabulari 
ü  Organització d’idees i conceptes 
ü  Expressió oral 
ü  Discriminació auditiva de la P i la B, L i R
ü  Lateralitat 
ü  Memòria a curt termin
ü  Atenció 

No hay comentarios:

Publicar un comentario