RESULTATS DEL TALE
|
Nivell
|
Errades
|
Lletres
|
IV 2/4
|
Vacil·lació (1/3)
Substitució (1/5)
|
Síl·labes
|
I
28/3
|
Vacil·lació (10/1)
Rectificació (5/0)
Rotació (8/1) *travades
Omissió (5/0)
|
Paraules
|
II
62/11
|
Vacil·lacions (27/4)
Rectificació (10/1)
Substitució de paraules (7/2) *s’inventa les paraules
Rotació (18/0)
|
Text
|
II
21/5
|
Vacil·lació (8/2)
Rectificació (4/1)
Substitució paraula (5/0)
Omissió paraula (3/0)
*article
|
Comprensió Lectora
|
II
|
3 i mig /8
|
Grafisme
|
Tipus C
|
Per la edat que té mostra
una lletra adequada segons el tamany, forma i traç.
|
II
1/6
|
Línies anòmales (1/2)
|
|
Ortografia copia
|
IV
2/2
|
Rotació (1/0)
Omissió (1/1)
|
Ortografia Natural
Dictat
|
II
7/4
|
Rotació (4/0)
Substitucions (1/2)
Omissió (2/1)
|
Ortografia arbitrària
Dictat
|
II
8/8
|
Accentuació (3/2)
Consonants (5/6)
|
Sintaxis
|
II
4/2
|
Enumeració de paraules
Incoherència
Enumeració
perseverativa
|
Contingut expressiu
|
II
6/7
|
Absència d’adverbis
No s’observen frases de
causa - conseqüència.
|
RESULTATS DEL ELO
|
Puntuació Directa
|
Puntuació Centil
|
Interpretació Nivell
|
Errades
|
Discriminació auditiva
|
8
|
80%
|
Alt
|
Confon la P amb la B
|
Aspectes fonològics
|
40
|
88%
|
Alt
|
Confon la L amb la R
Dificultat en paraules llargues / síl·labes complexes
|
Aspectes sintàctics
|
21
|
70%
|
Mig alt
|
En les frases, s’oblida del final de les més llargues. Elabora frases
curtes i simples. En accions quasi
sempre utilitza el mateix verb, esquemàtic.
|
Aspectes semàntics
|
11
|
3,6%
|
Molt baix
|
Mostra dificultat en les definicions de les paraules. Vocabulari pobre.
No utilitza connectors per unir frases.
|
Desenvolupament global
|
100
|
69,75%
|
Mig alt
|
|
INTERPRETACIÓ I ACTUACIONS
TALE
|
ELO
|
Errades més freqüents
Ø Rotació
Ø Vacil·lació
Ø Rectificació
Punt fort a destacar
v Comprensió escrita
v Comprensió oral
Punt feble
o
Expressió
escrita
o
Expressió
oral
Punts a treballar
ü Concentració i atenció
ü Vocabulari
ü Coherència escrita i oral
ü Síl·labes travades i mixtes.
|
Errades a destacar
Ø Confon la P amb la B, la L amb la R
Ø Dificultats en la memòria a curt termini
Ø Vocabulari simple
Ø Construcció de frases simples
Ø Dificultat per a definir paraules
Punts forts a destacar
v Bona articulació dels fonemes
v Bon nivell auditiu
v Comprensió oral
Punts febles
o
Vocabulari
o
Substitució
o
Construcció
de frases simples
o
Utilització
de connectors
Punts a treballar
ü Ampliació de vocabulari
ü Organització d’idees i conceptes
ü Expressió oral
ü Discriminació auditiva de la P i la B, L
i R
ü Lateralitat
ü Memòria a curt termin
ü Atenció
|
No hay comentarios:
Publicar un comentario