Les proves que
teníem marcades per a passar als alumnes durant la segon setmana de març, es
varen allargar fins al 18 d’eixe mes. Tal i com vaig comentar en entrades
anteriors, de les dos sessions programades per a passar el TALE a cada alumne,
vàrem necessitar 3 sessions en l’alumne 1 i 3; i amb el WISC també vàrem necessitar més sessions per a l’alumne
1. Amb tot vàrem estar quasi dues setmanes passant les proves.
Un dels
inconvenient que m’he trobat ha sigut el temps... doncs supose que per falta d’experiència,
havia programat unes sessions per aquesta actuació i foren més, doncs les
dificultats específiques de cada alumne va fer que anaren lentes. Per altra
banda, comentar també que un dels alumnes va faltar dos sessions que teníem
concretades amb la família per qüestions personals...
Els resultats de
les proves els aniré penjant en altres entrades, ací m’agradaria apuntar que
eixos resultats estaran contrastats amb l’observació directa dels alumnes en
les sessions pròximes, doncs durant la realització de les proves com que no ens
coneixien massa, se’ls notava una mica nerviosos... Aquests primers resultats
ens serveixen per poder elaborar el pla d’intervenció individual, però tenint
en compte que segons el que anirem observant, podrem adequar millor les
actuacions i les activitats. Per exemple, a l’alumne 4, li vàrem detectar que
confonia a nivell auditiu la P i la B amb la prova del ELO (que explicaré en pròximes
entrades), però dubte de aquest resultat, per tant el que faré serà
comprovar-ho i contrastar-ho amb alguna activitat puntual durant la
intervenció, per tal d’assegurar-me i poder fer més o menys èmfasi en aquest
aspecte de discriminació auditiva.
Pel que fa a la
col·laboració per part de les famílies, no vàrem tindre cap tipus de problema,
la xerrada que vàrem tindre per aconseguir el seu consentiment i poder passar-los
les proves ens va ajudar a establir una mica de contacte. Ara ens resta
transmetre els resultats a cada família amb l’ajuda de la psicopedagoga. En general
les famílies s’han mostrat molt respectuoses amb els horaris i amb el nostre
treball.
Seguint els
indicadors d’avaluació que em vaig marcat per aquesta fase, he de dir que estic
satisfeta, doncs tinc la informació lingüística necessària per poder fer la
intervenció, he aconseguit el consentiment dels pares i dels alumnes, notant
molta col·laboració. L’estil d’aprenentatge no ha sigut fàcil de detectar,
necessitaré tindre mes sessions amb ells, i les reunions amb els mestres, seran
realitzades al llarg del més d’abril per la psicopedagoga del centre, doncs per
qüestions d’horari jo no puc assistir; el que si farem serà reunir-nos després
per transmitir-me la informació i elaborar el pla d’actuació.
No hay comentarios:
Publicar un comentario