sábado, 18 de abril de 2015

REFLEXIONS FASE 2

Haver pres aquests primers acords per tal de marcar el punt de partida, hem va ajudar a centrar-me una mica en quins aspectes treballar. Em vaig posar a analitzar eixes proves per tal de poder passar-les als alumnes en la propera setmana. La sensació quan em pose davant d’una prova, encara és de certa inseguretat, o pressió. Pense que és molta responsabilitat haver de passar una prova a un alumne per determinar els seus punts forts i dèbils. Has de tindre controlades varies variables per després poder fer un anàlisi dels resultats el millor possible.

Encara que, no és massa arriscat fer cas als resultats d’una prova? A nivell professional, estem acostumats a passar proves per saber que li passa a un alumne? O fem ús d’altres recursos?

De moment, són preguntes que em faig, doncs el que he pogut veure, és que abans de cada intervenció, sempre es passen proves estandaritzades... i de vegades els resultats poden estar influïts per variables personals que emmascaren la veritat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario