Haver pres aquests
primers acords per tal de marcar el punt de partida, hem va ajudar a centrar-me
una mica en quins aspectes treballar. Em vaig posar a analitzar eixes proves
per tal de poder passar-les als alumnes en la propera setmana. La sensació quan
em pose davant d’una prova, encara és de certa inseguretat, o pressió. Pense que
és molta responsabilitat haver de passar una prova a un alumne per determinar
els seus punts forts i dèbils. Has de tindre controlades varies variables per després poder fer un anàlisi dels resultats el millor possible.
Encara que, no és
massa arriscat fer cas als resultats d’una prova? A nivell professional, estem acostumats
a passar proves per saber que li passa a un alumne? O fem ús d’altres recursos?
De moment, són
preguntes que em faig, doncs el que he pogut veure, és que abans de cada intervenció, sempre es passen proves estandaritzades... i de vegades els
resultats poden estar influïts per variables personals que emmascaren la
veritat.
No hay comentarios:
Publicar un comentario