lunes, 27 de abril de 2015

PROVA DEL LLENGUATGE ORAL (ELO)

En la fase 3, vàrem passar una sèrie de test a diferents alumnes per tal de poder determinar els seus punts forts i febles i poder elaborar el pla d’actuació d’una manera més precisa en la següent fase.

En altres entrades he posat un exemple dels resultats del TALE de l’alumne 4, i en aquesta ocasió m’agradaria parlar i exposar els resultats d’una prova d’ELO, la qual avalua el llenguatge oral. Aquesta prova s’aplica a xiquets d’entre 4 i 8 anys en un temps curt (15 – 20 minuts) i de manera individual.

El ELO avalua els aspectes més rellevants del llenguatge oral a partir de:
  • La discriminació auditiva en paraules molt semblants.
  • Aspectes fonològics fent repetir paraules curtes, llargues i complexes.
  • Aspectes sintàctics fent repetir i construir frases i buscant accions en una làmina dibuixada.
  • Aspectes semàntics a partir de definir paraules i contestant a preguntes d’una narració oral.

La prova es puntua en puntuació directa i centil, per tal de poder interpretar el nivell aconseguit en cada subapartat, determinant si es troba en un nivell: molt baix, baix, mig baix, mig, mig alt, alt o molt alt.

No hay comentarios:

Publicar un comentario