sábado, 18 de abril de 2015

FASE 3. PROPOSTA METODOLÒGICA

FASE 3. Aclarir i reformular conjuntament el problema i els objectius a seguir
DATA: Del 9 al 13 de març
HORES: 6h
DESTINATARIS
Alumnes, famílies, tutors, psicopedagoga i alumne en pràctiques.
OBJECTIUS
·    Passar les proves estandaritzades als alumnes per extreure informació puntual sobre els aspectes lingüístics que volem treballar.
·    Aconseguir la col·laboració de les famílies
·    Aconseguir la implicació dels tutors de l’escola.
ACTIVITATS I CONTINGUTS
·    Sessions per passar les proves a cada alumne. El nombre de sessions variarà segons la prova i l’edat dels mateixos.
·    Reunió amb la família i l’escola per comentar els resultats de les proves i marcar unes línies de treball conjuntes, tenint en compte tota la informació.
·    Sessió individual amb els alumnes (informal) per aconseguir la seua col·laboració, consentiment, acceptació... d’acudir al centre i començar a treballar per millorar amb nosaltres.
INSTRUMENTS TÈCNIQUES
·    Tests estandarditzats: WISC, TALE, ELO i McCarthy
·    Elaborar informe psicopedagògic amb la informació recopilada i la correcció de les proves.
INDICADORS D’AVALUACIÓ
·    Els diversos test, ens han proporcionat la informació lingüística que ens calia per marcar els objectius.
·    Hem pogut descobrir l’estil d’aprenentatge dels alumnes: visual, auditiu, kinestèsic.
·    Hem aconseguit el consentiment dels alumnes per mitjà de les sessions amb ells.
·    S’han reunit com a mínim 1 vegada amb cadascú (família, mestres i alumnes.)
·    Les famílies i els tutors han col·laborat i estan implicats en el procés.

No hay comentarios:

Publicar un comentario