FASE 3. Aclarir i reformular conjuntament el problema i els objectius a
seguir
|
DATA: Del 9 al 13 de març
|
HORES: 6h
|
|
DESTINATARIS
|
Alumnes,
famílies, tutors, psicopedagoga i alumne en pràctiques.
|
||
OBJECTIUS
|
· Passar
les proves estandaritzades als alumnes per extreure informació puntual sobre
els aspectes lingüístics que volem treballar.
· Aconseguir
la col·laboració de les famílies
· Aconseguir
la implicació dels tutors de l’escola.
|
||
ACTIVITATS I
CONTINGUTS
|
· Sessions
per passar les proves a cada alumne. El nombre de sessions variarà segons la
prova i l’edat dels mateixos.
· Reunió
amb la família i l’escola per comentar els resultats de les proves i marcar
unes línies de treball conjuntes, tenint en compte tota la informació.
· Sessió
individual amb els alumnes (informal) per aconseguir la seua col·laboració,
consentiment, acceptació... d’acudir al centre i començar a treballar per
millorar amb nosaltres.
|
||
INSTRUMENTS
TÈCNIQUES
|
· Tests
estandarditzats: WISC, TALE, ELO i McCarthy
· Elaborar
informe psicopedagògic amb la informació recopilada i la correcció de les
proves.
|
||
INDICADORS
D’AVALUACIÓ
|
· Els
diversos test, ens han proporcionat la informació lingüística que ens calia
per marcar els objectius.
· Hem
pogut descobrir l’estil d’aprenentatge dels alumnes: visual, auditiu,
kinestèsic.
· Hem
aconseguit el consentiment dels alumnes per mitjà de les sessions amb ells.
· S’han
reunit com a mínim 1 vegada amb cadascú (família, mestres i alumnes.)
· Les
famílies i els tutors han col·laborat i estan implicats en el procés.
|
En aquest blog aniré publicant totes les idees, reflexions, comentaris, anècdotes i conclusions que pugui anar traient de les sessions al centre de psicopedagogia on estic fent les pràctiques. Així com també aprofitaré per publicar material que trobi interessant compartir amb vosaltres sobre aquesta àrea.
sábado, 18 de abril de 2015
FASE 3. PROPOSTA METODOLÒGICA
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario