FASE 4.
Elaboració del pla d’actuació
|
DATA: Del 16 al
27 de març
|
HORES: 12 h
|
|
DESTINATARIS
|
·
Psicopedagog del centre i alumne de pràctiques.
|
||
OBJECTIUS
|
· Elaborar
el pla d’actuació individual per a cada alumne.
· Fer la
proposta d’actuacions a desenvolupar pels agents implicats.
· Establir
els canals de comunicació entre els diferents àmbits. (familiar, escola,
centre psicopedagògic)
|
||
ACTIVITATS I
CONTINGUTS
|
· Dissenyar
la intervenció que es durà a terme en cada cas.
· Determinar
el calendari de reunions amb els altres agents.
|
||
INSTRUMENTS
TÈCNIQUES
|
· Informació
recollida fins al moment per mitjà de les entrevistes, observacions i tests.
· Objectius
proposats en l’anterior fase.
|
||
INDICADORS
D’AVALUACIÓ
|
· El pla
d’actuació respon a les necessitats de l’alumne, sobretot lingüístiques.
· Les
actuacions que es duen a terme giren entorn a la demanda sobre l’àrea
lingüística de cada alumne.
· Els
agents implicats estan duent a terme les orientacions o tasques marcades al
pla.
· Mensualment
hi ha reunions de coordinació amb els diferents agents.
· Els
alumnes venen a les sessions amb una actitud de col·laboració i motivació
òptima per poder treballar.
|
* Encara que publique ara aquesta fase, he d'apuntar que al centre de pràctiques estic fent intervenció amb els alumnes, poc a poc aniré fent les entrades corresponents.
No hay comentarios:
Publicar un comentario