sábado, 18 de abril de 2015

PRIMERS ACORDS

Una vegada analitzada tota la documentació que em va proporcionar la tutora i mirades les proves, ens toca preguntar-nos si tenim tota la informació necessària per tal de poder fer la intervenció.

Per a tal, vàrem realitzar una graella informal per recopilar la informació que havia anat esbrinant, dividint-la en els apartats següents:

  • -          Dades de l’alumne
  • -          Informació familiar
  • -          Informació des de l’escola (tutors, altres mestres...)
  • -          Informació personal (característiques personals, familiars, socials...)
  • -          Informació curricular (àrees fortes i dèbils)
  • -          Informació social (amics, rols, activitats lúdiques...)


Una vegada ordenada aquesta informació dels meus quatre alumnes, recordem que tenim 3 de primària i 1 de secundària, vàrem tindre una reunió amb la psicopedagoga, doncs personalment, pensava que en algun alumne em mancava algun tipus d’informació, sobretot a nivell acadèmic. La tutora em va estar explicant que no a tots els havia passat totes les proves, i per tant, decidirem que per poder afinar millor la intervenció a nivell lingüístic, caldria passar alguna prova específica.

Alumne 1, li passarem el TALE i WISC, per determinar quins aspectes puntuals són els que li dificulten eixa expressió i comprensió escrita, i si li afecten a altres àrees, doncs la família està preocupada per les dificultats del fill.

Alumne 2, li passarem el TALE i el ELO, ja que haurem de determinar en quins fonemes presenta major dificultat d’articulació, i de quina manera li afecta a l’expressió oral i escrita.
Alumne 3, també li passarem el TALE i el ELO, doncs totes les dificultats que presenta estan dins de l’àrea del llenguatge escrit: escriure i llegir, comprendre i expressar-se.


Alumne 4, està fora de rang per poder passar-li el TALE i ELO, però a petició de la psicopedagoga, li passarem aquestes dues proves també, doncs fa ja molt de temps que l’alumne acudeix al centre i encara li costa algun aspecte d’expressió oral.

No hay comentarios:

Publicar un comentario