Una vegada analitzada tota la documentació que em va proporcionar la tutora
i mirades les proves, ens toca preguntar-nos si tenim tota la informació
necessària per tal de poder fer la intervenció.
Per a tal, vàrem realitzar una graella informal per recopilar la informació
que havia anat esbrinant, dividint-la en els apartats següents:
- - Dades de l’alumne
- - Informació familiar
- - Informació des de l’escola (tutors, altres mestres...)
- - Informació personal (característiques personals, familiars, socials...)
- - Informació curricular (àrees fortes i dèbils)
- - Informació social (amics, rols, activitats lúdiques...)

Una vegada ordenada aquesta informació dels meus quatre alumnes, recordem
que tenim 3 de primària i 1 de secundària, vàrem tindre una reunió amb la
psicopedagoga, doncs personalment, pensava que en algun alumne em mancava algun
tipus d’informació, sobretot a nivell acadèmic. La tutora em va estar explicant
que no a tots els havia passat totes les proves, i per tant, decidirem que per
poder afinar millor la intervenció a nivell lingüístic, caldria passar alguna
prova específica.
Alumne 1, li passarem el TALE i WISC, per determinar quins aspectes
puntuals són els que li dificulten eixa expressió i comprensió escrita, i si li
afecten a altres àrees, doncs la família està preocupada per les dificultats
del fill.
Alumne 2, li passarem el TALE i el ELO, ja que haurem de determinar en
quins fonemes presenta major dificultat d’articulació, i de quina manera li
afecta a l’expressió oral i escrita.
Alumne 3, també li passarem el TALE i el ELO, doncs totes les dificultats
que presenta estan dins de l’àrea del llenguatge escrit: escriure i llegir,
comprendre i expressar-se.
Alumne 4, està fora de rang per poder passar-li el TALE i ELO, però a
petició de la psicopedagoga, li passarem aquestes dues proves també, doncs fa
ja molt de temps que l’alumne acudeix al centre i encara li costa algun aspecte
d’expressió oral.
No hay comentarios:
Publicar un comentario